Reklama Google Adwords | Pozycjonowanie Stron Internetowych | Twoja firma na 1 stronie wyników Google

Reklama Google Adwords | Pozycjonowanie Stron Internetowych | Twoja firma na 1 stronie wyników Google

Reklama Google Adwords czyli reklama za pomocą linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google to bardzo skuteczne narzędzie do pozyskania nowych klientów z internetu. Jest stosunkowo tanim, a co najważniejsze efektywnym sposobem promocji  firmy, produktów czy usług. Najważniejsze z punktu widzenia prowadzenia biznesu może być to, że ten model promocji pozwala nam płacić tylko za efekty, czyli za kliknięcie naszej reklamy przez klienta poszukującego usługi lub produktu które mamy w ofercie. Aby tak się stało niezbędne jest prawidłowe ustawienie kampanii reklamowej, idealne dopasowanie do naszych oczekiwań, celów i oferty.  Zobacz 6 głównych korzyści odniesiesz stosując kampanie Google Adwords

  1. PEŁNA KONTROLA NAD BUDŻETEM REKLAMOWYM
    Sam decydujesz, ile chcesz zapłacić za jedno kliknięcie klienta w Twoją reklamę, ile chcesz wydać dziennie, tygodniowo, oraz miesięcznie na reklamę.
  2. TO TY OKREŚLASZ ZASIĘG GEOGRAFICZNY CZYLI SKĄD CHCESZ POZYSKAĆ KLIENTÓW
    Decydujesz czy Twoja reklama trafi do odbiorców w Twojej okolicy, mieście, regionie, obszarze, kraju, a może na całym świecie. Np. Chcąc pozyskiwać tylko lokalnych klientów ustawisz zasięg lokalny, eliminując  automatycznie kliknięcia klientów niezainteresowanych Twoją ofertą lub takich, którymi Ty nie jesteś zainteresowany chociażby na zbyt dużą odległość.
  3.  ELASTYCZNOŚĆ I DOPASOWANIE
    Emisję reklamy możesz ustawiać w dowolnych godzinach lub dniach. Masz możliwość tworzenia dowolnie wybranych słów kluczowych określających Twoją ofertę. Możesz wdrażać dowolną ilość różnych kampanii w ramach jednego konta i lepiej przez to dopasować je do tego czego poszukują i oczekują Twoi potencjalni Klienci.
  4. WYBÓR FORMY REKLAMY I JEJ WYGLĄDU
    To ty decydujesz jaką formę i wygląd będzie miała Twoja reklama. Masz do wyboru reklamę tekstową ( widoczną w wynikach wyszukiwania )  oraz reklamę graficzną i wideo ( widoczną w sieci partnerskiej Google czyli stronach, które wyświetlają reklamy Google )
  5. EKSPRESOWE EFEKTY
    O tyle o ile pozycjonowanie organiczne to proces powolny o tyle reklama Adwords w wynikach wyszukiwania Google daje natychmiastowe rezultaty czyli w momencie wdrożenia reklamy od razu Twoi klienci znajdą Cię w wynikach wyszukiwania Google na czołowych pozycjach jako linki sponsorowane.
  6.  LINK DO TWOJEJ STRONY WYŚWIETLANY JEST NA PIERWSZEJ STRONIE GOOGLE ZA DARMO
    Ponieważ tak jak już zauważyłeś, jako klient płacisz jedynie za kliknięcie w Twoją reklamę, czyli za klientów, którzy faktycznie są zainteresowani Twoją ofertą. Widoczność Twojej firmy rośnie więc nawet wtedy gdy klient nie klika w reklamę, ale on sam wyświetla się 1000 czy 5000 razy.Naszym zdaniem najlepsze rezultaty osiągniesz poprzez połączenie dobrze skonfigurowanej i prowadzonej kampanii reklamowej Google Adwords z pozycjonowaniem organicznym , oraz umiejętnym prowadzeniem kanałów w social media. Zgłoś się do nas i powiedz nam jaki efekt chciałbyś uzyskać, a my zaproponujemy Ci skuteczne rozwiązanie.

    pozdrawiamy inspirująco

    Ekipa – Marketing Szyty na Miarę
    www.marketingszytynamiare.pl

logo