Czy mając firmową stronę internetową, da się zwiększyć sprzedaż o 25% bez zwiększania nakładów na marketing i reklamę?
TAK – wystarczy że wiesz co to sprzedająca strona internetowa – możesz to zrobić poprzez udoskonalenie swojej dotychczasowej strony www.
CASE STUDY:
Założenia:
Na chwilę obecną na Twojej stronie, sklepie dokonywanych jest 50 transakcji, zamówień, zakupów.
1000 odwiedzin miesięcznie x 5% ( tyle procent odwiedzających dokonuje zakupu ).
Twój cel to przypomnijmy zwiększenie sprzedaży o 25% czyli osiągnięcie poziomu 63 sprzedaży na miesiąc. Reasumując liczba zamówień na Twojej stronie powinna wzrosnąć o 13 zamówień.
Szybko licząc mając 1000 odwiedzin miesięcznie musimy zwiększyć SKUTECZNOŚĆ TWOJEJ STRONY INTERNETOWEJ ( czyli procent osób decydujących się na zakup Twojego produktu lub usługi ) o 1,3%
Skuteczność strony wyniesie wtedy – 6,3% ( poprzednio było to 5% ) a tym samym Twoja sprzedaż wzrośnie o 25% w stosunku do poprzedniego okresu bez dodatkowej reklamy.
Dlaczego więc modernizacja strony, sklepu jest taka ważna w marketingu i sprzedaży?
Ponieważ ważne jest, żebyś zanim zaczniesz się reklamować dokładnie poznał siebie, później swojego klienta i dopiero na końcu wybrał najlepsze i najefektywniejsze narzędzia i sposoby na promocję, reklamę i marketing Twojej strony www lub sklepu internetowego. Taka kolejność jest właściwa i zagwarantuje Ci z pewnością większą skuteczność i minimalizację kosztów przy jednoczesnej maksymalizacji Twoich zysków.
Zapytaj Nas już dziś czy widzimy możliwości i potrzebę modernizacji Twojej strony internetowej.
pozdrawiamy
ekipa
MARKETING SZYTY NA MIARĘ